امداد خودرو سايپا در طرح خدمات و امداد نوروزي سال 1402، 80 هزاركيلومتر از محورهاي مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادي قرار مي دهد.

 

امداد خودرو سايپا در طرح خدمات و امداد نوروزي سال ۱۴۰۲، ۸۰ هزاركيلو متر از محورهاي مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادي قرار مي دهد.

مهندس کامبیز قلی زاده مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا با اعلام اين خبر گفت: در اين طرح كه از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ شروع و تا ۱۴ فروردين ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد تمامي جاده و محور هاي مهم كشور خصوصا مسيرهاي منتهي به شهرهاي زيارتي و سياحتي تحت پوشش خدمات امدادگران ، خدمت رسانان و تعمیرکاران شركت امدادخودروسايپا و نمايندگي هاي مجاز سايپا قرار مي گيرد.

مهندس قلی زاده تاكيد كرد:در طرح خدمات و امداد نوروزي گروه سايپا که امسال با تدبیر مدیران عامل شرکت های سایپا و ایران خودرو به صورت مشترک برگزار گردید بیش از ۳۵۰۰  ناوگان امدادی دو شرکت به صورت كشيك و ۳۲ پایگاه ثابت شبانه روزي در سراسر ایران پهناور فعاليت دارند.

کامبیز قلی زاده استفاده از ظرفیت های شبکه دو شرکت را ارزشمند دانست و گفت: با مطالعات گسترده اي كه براي تحليل شبكه خدمات امدادي صورت گرفته چيدمان پايگاه هاي ثابت و سيار استقراري به نحوي است كه در كوتاهترين زمان خدمات امدادي به امداد خواهان ارائه مي شود.

وي گفت: تجربه ارائه ۴۲ سال خدمات امدادی به ما کمک کرده است جهت افزایش رضایت مشتریان و كاهش زمان انتظار دریافت خدمات امدادي به هموطنان موفقیت های بیشتری کسب کنیم؛ در این راستا آموزش هاي فني گسترده به امدادگران،افزايش گروه های کنترل و نظارت، استاندارد سازي استقرار پايگاه هاي امدادي، استفاده از روش های نوین ارتباطی با مخاطب و نصب سيستم های هوشمند برروي ناوگان خدمات امدادي با موفقيت انجام شده است.

قلی زاده در ادامه به نظارت دقیق حضوری و سیستمی بر خدمات ارایه شده توسط ناوگان امدادخودرو در مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور و نمایندگی‌های مجاز اشاره کرد و گفت: این پایش‌ها که همواره انجام می شود در زمان  برگزاری طرح خدمات و امداد نوروزی به منظور رفاه حال هموطنان با دقتی مضاعف انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و وب سایت www.emdadsaipa.ir   آماده ارائه خدمات خودرویی به مشتریان و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز است.