رئیس فدراسیون کشتی گفت: من استعفا بده نیستم، من را بزنید و بکشید، ولی با کشتی کاری نداشته باشید.

به گزارش آماج خبر، علیرضا دبیر در مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی، گفت: من استعفا بده نیستم، من را بزنید و بکشید، ولی با کشتی کاری نداشته باشید. میخواهند من را مسخره کنند میگویند؛ کربلایی، کربلایی بودن افتخار است.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: در مسابقات جهانی حق یونس امامی مقابل کشتی گیر آمریکایی را خوردند و اخطار‌هایی که باید به حریف آمریکایی میدادند، ندادند. من اعتراض کردم و به رئیس تشک گفتم اصلا کشتی بلد نیست و هیچ چیز از کشتی نمیداند.

وی خطاب به مسئولان تیم‌های حاضر در لیگ برتر، گفت: به سراغ درآمدزایی بروید و به رئیس سازمان لیگ کمک کنید. اگر کسی تخلف کرد محرومش کنید. سالن هفت تیر مثل خرمشهر که خدا آزاد کرد این سالن را هم خدا از دست برخی آدم‌ها آزاد کرد و این سالن در اختیار هیئت تهران قرار میگیرد. بنده و کارمندان فدراسیون در خدمت کشتی هستیم. لیگ را ۱۶ یا ۱۷ تیم باهم میگردانیم. من هم نوکر این جمع هستم هم حمال کشتی هستم. از شما خواهش میکنم اگر حق شما هم در مسابقات خورده شد اعتراض رسمی کنید من هم پیگیری میکنم. کشتی محکوم است سالم باشد.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: دوستان بابت اشتباهاتشان در دوره قبلی باید جواب بدهند. ۵۰ میلیون تومان بدهی در دوره ریاست فدراسیون قبلی الان تبدیل به ۱ و نیم میلیارد تومان شده است، این بدهی حدود ۳ میلیارد بود که با اعتراض‌ها و رفت و آمد‌ها به ۱ و نیم میلیارد کم کردیم.

دبیر خطاب به کشتی گیران گفت: اگر امضا کردی مرد باش و محکم با تیمی که قرارداد داری کار کن. بی معرفتی نکن و بعد از عقد قرار با تیم‌های دیگر صحبت نکن.

  • نویسنده : محمد خرم زاده