معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) گفت: سفیران عرب زبان حرم کریمه اهل بیت(س) برای عرض تسلیت و دلجویی از خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان از طرف آستان مقدس به آبادان اعزام شدند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مهدی احمدی طی سخنانی اظهار کرد: در ایام میلاد بانوی کرامت و دهه کرامت سفیران کریمه در مناطق مختلف استان قم و ۱۳ استان دیگر برنامه‌های فرهنگی را برگزار خواهند کرد.

 

وی گفت: کاروان‌های سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی و یک سخنران و مداح در استان‌های تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، مازندارن، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، زنجان، سمنان، خوزستان، لرستان، بوشهر و یزد حضور می بایند و در مراسم مختلف توزیع متبرکات فاطمی را خواهند داشت.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: برنامه هایی با محوریت دهه کرامت، جشن میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر، اجرای پویش سراسری فدای دخترم، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ها، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدای مرکز استان ها، بازدید از مجموعه های دانش بنیان و دیدار با فعالان حوزه تولید در استان ها در دستور کار سفیران کریمه است.

 

وی افزود: یک گروه از سفیران عرب زبان حرم کریمه اهل بیت(س) برای عرض تسلیت و دلجویی از خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان از طرف آستان مقدس حضرت معصومه (س) در این شهر حضور خواهند یافت و برنامه های فرهنگی در این شهر خواهند داشت.

 

احمدی با اشاره به برنامه‌های سفیران کریمه در استان قم به حضور دو کاروان در راه آهن و عوارضی استان قم برای استقبال از زائران در سالروز میلاد بانوی کرامت خبر داد و گفت: حضور در دانشگاه های علوم پزشکی استان، بیمارستان ها سازمان صنایع دفاع و همایش نیروی انتظامی از برنامه های سفیران کریمه در روز میلاد بانوی کرامت است.

 

وی افزود: حضور در مساجد منتخب، پایگاه های مقاومت، بوستان‌ها، نماز جمعه های استان، منزل خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، منزل خادمین متوفی، بهزیستی ها، خانه های سالمندان، مراسم غبار روبی امام زادگان و گلزار های شهدا، کارخانجات تولیدی بزرگ و ارگان های دولتی از دیگر برنامه های سفیران کریمه در استان قم است.

  • نویسنده : سعادت کاظمی