کتاب "بی تفاوتی ممنوع" با حضور نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در بوشهر رونمایی شد.

به گزارش آماج خبر؛ کتاب بی‌تفاوتی ممنوع، مقدمه‌ای بر یادگیری الفبای نهضت سوادآموزی واجب فراموش شده است. در این کتاب ۱۴۰ صفحه‌ای چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن، نهج البلاغه، احادیث، ادیان و مذاهب، استفتائات از کلینی تا خمینی، منویات رهبری، سیره شهدا و انقلاب اسلامی بررسی و خواننده از مرحله شعاری یا حسین (ع) به مرحله عملی با حسین (ع) هدایت می‌شود.

 

کتاب بی‌تفاوتی ممنوع چهارمین کتاب تاریخی_ فرهنگی سید حسین ناظر و اولین کتاب این نویسنده اصفهانی در زمینه آموزش تخصصی واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است.

 

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در آیین رونمایی از کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع» از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اصلی نهضت و قیام امام حسین (ع) در واقعه عبرت آموز کربلا نام برد و بر همگانی شدن این دو واجب دینی تاکید کرد.

 

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور همچنین بر احیا، ترویج، تبلیغ و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه جوامع حوزوی و دانشگاهی تاکید و آن را از تعاملی‌ترین و مردمی‌ترین دستورات دین مبین اسلام معرفی کرد.

  • نویسنده : نرگس حیدری