شهردار قم از افتتاح و بهره‌برداری مجتمع تفریحی خدماتی کهکشان غدیر با اشتغال زایی برای بیش از ۱۵۰ نفر هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر از جمله شهید رجایی و شهید باهنر، این هفته را فرصتی مغتنم برای ایجاد انگیزه و امیدآفرینی در جامعه به‌واسطه معرفی خدمات و دستاورد‌های بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

او تعامل و هم‌افزایی موجود در مجموعه شهرداری و مدیریت شهری قم با مجموعه مدیریت استان به‌عنوان نماینده دولت را در وضعیت مناسب و همراه و هم‌مسیر در جهت خدمت‌رسانی و رفع مشکلات شهر و استان قم اعلام کرد و افزود: در شرایط فعلی تمرکز مجموعه مدیریت استان و مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری قم، بر تلاش برای اجرای پروژه‌های مختلف در جهت ارتقای سطح زندگی شهروندان و زائران قم بوده و فارغ از حاشیه‌ها تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کار می‌گیریم.

شهردار قم افتتاح بیش از ۴۰ پروژه موثر شهری در حوزه‌های سرمایه گذاری، عمرانی، خدماتی، محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی ورزشی و فضای سبز با اعتباری بیش از ۸۴۰۰ میلیارد ریال در ایام هفته دولت را از جمله برنامه‌های شهرداری قم برای گرامیداشت این ایام عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری و معرفی این پروژه‌ها که ماحصل ماه‌ها و حتی سال‌ها تلاش خادمان شهر است، اقدامی است در راستای تبیین دستاورد‌ها و موفقیت‌هایی که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به دست آمده است.

سقائیان‌نژاد بهره‌برداری از پروژه بزرگ مجتمع رفاهی خدماتی کهکشان غدیر را از جمله پروژه‌های شاخص این مرحله از افتتاح پروژه‌های شهری در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی دانست و گفت: ارزش این پروژه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال بوده و با بهره‌برداری از آن به‌صورت مستقیم برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مجموعه سالن‌های سینما، تالار‌های پذیرایی، رستوران‌ها و سایر محیط‌هایی با کاربری تفریحی سرگرمی و فروشگاهی در زیربنایی به وسعت ۱۰.۰۰۰ متر مربع از جمله ویژگی‌های این پروژه است که در بلوار غدیر احداث شده است.

شهردار قم با تأکید بر لزوم توجه بیشتر برای جذب منابع مالی از طریق استفاده از ظرفیت مشارکت‌های اقتصادی در اجرای پروژه‌های شهری، گفت: اجرای سند جامع سرمایه‌گذاری شهر قم با هدف احصای ظرفیت‌های این حوزه و رفع موانع و مشکلات اجرایی آن از اولویت‌هایی است که به‌صورت مداوم در شهرداری قم در حال اجرا بوده و نه تنها سازمان سرمایه‌گذاری بلکه تمامی معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها مکلف به استفاده از این ظرفیت شده‌اند.

  • نویسنده : نازنین بهشتی