به گزارش آماج خبر، رئیس سازمان دانش آموزی استان قم از کسب ۴ پرچم افتخار توسط دانش آموز خبرنگاران این استان خبر داد.

سیدعلیرضا دادمرزی رئیس سازمان دانش آموزی استان قم طی مصاحبه‌ای، از کسب ۴ پرچم افتخار توسط دانش آموز خبرنگاران این استان در اردوی ملی و تخصصی آموزش خبرنگاری، خبر داد.

 

وی با اشاره به محتوای این دوره ملی و تخصصی، اظهار داشت: دانش آموز خبرنگاران دختر در این اردوی ملی با مهارت خبرنویسی، تکنیک تولید محتوا با موبایل، عکاسی و بازی در فضای باز آشنا شدند.

 

رئیس فعالیت های دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش افزود: این رویداد به همت اداره کل اموزش و پرورش و سازمان دانش اموزی استان رقم خورد و دانش آموزان به عنوان نمایندگان نواحی، شهرستان ها و منطقه ی استان در طول سال تحصیلی با آموختن دانسته های خود به دانش آموزان دیگر به جذب و آموزش دانش آموزان جدید خواهند پرداخت.

 

دادمرزی تصریح کرد: دانش آموزان اعزام شده از استان به تعداد ۷ نفر بر اساس چهار محور شور و نشاط ، دیانت و معنویت ، بهداشت و سلامت ، انضباط و مشارکت جویی حائز دریافت ۴ پرچم افتخار شدند.

 

رییس سازمان دانش آموزی استان قم، در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش دانش آموزان دختر مستعد و توانمند این دستاورد را به تمامی دانش آموز خبرنگاران استان قم تبریک و تهنیت گفت.

  • نویسنده : مبینا علی‌حیدری