به گزارش آماج خبر، مدیر آموزش و پرورش منطقه مارگون، در پیامی از حضور مردم در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ

«ما موسی را با آیات‌ و معجزات خود فرستاديم و دستور دادیم قومت را از تاریکی ها به سوی نور خارج ساز و ایام الله روزهای خاص الهی را به آنان یاد آوری کن. در این نشانه هایی است برای هر شکیبای شکرگزار»

بی تردید رمز بقای انقلاب‌ اسلامی همان رمز پیروزی است. رمز پیروزی را ملت می داند و نسل های آینده در تاریخ خواهند خواند، که‌ دو رکن اصلی آن عبارت است از انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد. امام خمینی (ره)

انقلاب شکوهمند اسلامی با خواست خدا و تاسی از قرآن و اهل بیت و توجه خاص امام زمان (عج) و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، با تکیه بر ایثار، شجاعت، شهامت و خون جوانان، با اراده پولادین مردم و الهام از نهضت عاشورا و با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی شکل گرفت. و اکنون این انقلاب در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی قرار گرفته است و به مرحله رشد،بلوغ و تکامل رسیده است. ایام الله دهه فجر یادگار روزهای ماندگاری در تاریخ است که نشان دهنده طلیعه رهای انسان از استبداد و خودکامگی بود. یادآور فداکاری‌ها ایثار رشادت، شجاعت و شهامت دلیرمردانی است که برای رسیدن به عزت، سرافرازی و آزادگی سر از پای نشناختند و تا پای جان ایستادند.

دهه فجر یادآور تجلی ملتی است که صفحه جدیدی درتاریخ زندگی انسان گشودند و فریاد خداخواهی، معنویت طلبی، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز نمودند.

اینجانب ضمن تبریک این ایام، در چهل و چهارمین بهار انقلاب‌ به روح پاک و مطهر بنیانگذار انقلاب، و ارواح مطهر شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای فرهنگی و شهدای دانش آموز درود می فرستم و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت و رهبری آرزوی توفیق برای دولت خدمتگزار و مردمی دارم و از همه عزیزانی که در برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب در شهرستان‌ مارگون ما را همراهی نمودند، تقدیر و تشکر فراوان دارم.

عنایت اله حکیم 

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان مارگون

 

  • نویسنده : عباس عطایی پور