رئیس هیئت فوتبال شهرستان نطنز گفت: تیم هیئت فوتبال نطنز در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، مهدی عسگری اظهار کرد: تیم هیئت فوتبال نطنز در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور با باخت ۵ بر ۲ مقابل نماینده آمل به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه در روز قبل از فینال، تیم نطنز در دیدار نیمه نهایی، در یک دیدار حساس و نفس‌گیر با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل تیم قدرتمند عظام تهران به پیروزی رسیده بود، بازیکنان از لحاظ بدنی دچار افت بدنی شده بودند و یکی از علل باخت تیم در فینال همین موضوع بود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان نطنز گفت: نماینده آمل در این مسابقات به عنوان قهرمان لیگ دسته یک فوتسال کشور انتخاب شد و تیم نطنز نیز به مقام دومی رسید که این ۲ تیم به همراه عظام تهران و آریا پاک کرج، راهی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شدند.

وی تصریح کرد: لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اوایل مرداد ماه قرعه کشی می‌شود و اوایل شهریور ماه این مسابقات آغاز خواهد شد.

عسگری خاطرنشان کرد: طبق تصمیم فدراسیون فوتبال، مسابقات لیگ فوتسال بانوان در دو گروه به صورت سوپرلیگ با حضور ۸ تیم و لیگ برتر با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

وی پیرامون شکل گیری تیم فوتسال بانوان نطنز گفت: در سال ۹۷ تیم هیئت فوتبال بانوان در لیگ دسته سه فوتبال کشور کار خود را آغاز کرد و امروز به لیگ برتر رسید.

رئیس هیئت فوتبال نطنز بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط لیگ برتر با شرایط لیگ دسته یک متفاوت است، از همه مسئولان و صنایع شهرستان نطنز درخواست داریم تا برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر حمایت‌های لازم را انجام دهند.

عسگری افزود: با توجه به اینکه وجود تیم فوتسال بانوان در شهرستان نطنز موجب شور و نشاط و تفریحات سالم اجتماعی برای بانوان شهرستان نطنز شده است امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان و صنایع شهرستان نطنز تیم‌داری را به نحو مطلوبی ادامه دهیم و این موضوع فقط برای یک سال نباشد.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری