رئیس سازمان جمع‌‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: کمک به رفع بحران محرومیت‌زدایی با استفاده از ظرفیت اموال تملیکی یکی از مسائل مهم و مورد تاکید در دولت سیزدهم است.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی روز پنج شنبه به استان قم سفر کرد و در جریان مسائل و مشکلات اداره‌کل اموال تملیکی استان قم قرار گرفت.

 

وی همچنین جلسه‌ مشترکی را با حضور استاندار قم، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم، سرپرست اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قم، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و رئیس منطقه ویژه سلفچگان در خصوص مشکلات اموال تملیکی در قم برگزار کرد.

 

اجتهادی در این نشست اظهار کرد: برای حل مشکلاتی که در بحث اموال تملیکی وجود دارد؛ نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی استان هستیم تا در کنار هم بتوانیم مشکلات و موانعی که وجود دارد را حل کنیم و امیدوارم در دولت سیزدهم شاهد اصلاح و ارتقای محسوس در عملکرد سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در سطح ملی و استان قم باشیم.

 

وی افزود: کمک به بحران محرومیت‌زدایی استان با استفاده از ظرفیت اموال تملیکی یکی از مسائل مهم مورد تاکید در دولت است.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به همراه مدیران کل تعزیرات، امور اقتصاد و دارایی و‌ سرپرست اداره‌کل اموال تملیکی قم از ۳ انبار اموال تملیکی بازدید کرد و بررسی حجم کالاهای متروکه در این انبارها و دستور تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای موجود در انبارها، برنامه دیگر سفر دو روزه رئیس سازمان اموال تملیکی به قم در روز دوم بود.

  • نویسنده : سمیرا مرادیان