مربی سابق فوتبال اصفهان گفت: ذوب‌آهن در دو بازی مقابل پرسپولیس و تراکتور نشان داد که دفاع تیمی خوبی دارد و ساختار دفاع تیمی آنها ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم؛ حسن حاج‌رسولی‌ها در اصفهان پیرامون عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن نسبت به فصل گذشته تیم یکدستی است اما بازیکن ستاره‌ای ندارد و این برخلاف رویه فصول گذشته است که همیشه بازیکنان تاثیرگذار و ستاره در ذوب‌آهن حضور داشتند.

 

وی افزود: ذوب‌آهن مقابل تراکتور به دنبال پیروزی بود و بازی خوبی به نمایش گذاشت و بازیکنان تیم بازی پا به توپ خوبی داشتند. در نیمه دوم ذوب‌آهن از نیمه زمین خودی پرس حریف را شروع کرد تا بتواند نتیجه را حفظ کند اما متاسفانه در دقایق آخر گل مساوی را دریافت کردند و ۲ امتیاز را از دست دادند.

 

مربی سابق فوتبال اصفهان با اشاره به مصدومیت ۳ بازیکن اصلی ذوب‌آهن مقابل تراکتور و تاثیر تعویض‌های اجباری بر کیفیت کار این تیم، گفت: تعویض‌های اجباری روی کار تاکتیکی سرمربی تاثیرگذار است، البته نباید فراموش کرد که این مصدومیت‌ها چندان غیرطبیعی نیست چون تیم تازه از فصل بدنسازی خارج شده و فاصله شروع مسابقات با فصل آماده‌سازی نزدیک بود و این مصدومیت‌ها ناشی از همین عوامل است.

 

وی با اشاره به قرعه سخت ذوب‌آهن در ابتدای فصل جدید لیگ برتر و عملکرد خوب ساختار دفاعی این تیم در دو بازی گذشته، تصریح کرد: ذوب‌آهن در دو بازی مقابل پرسپولیس و تراکتور نشان داد که دفاع تیمی خوبی دارد و ساختار دفاع تیمی آنها ارتقا پیدا کرده است. البته این مسئله به نگرش سرمربی تیم باز می‌گردد، اکثر تیم‌های تارتار دفاع تیمی منسجمی دارند و ذوب‌آهن هم در مدت حضورش از ساختار دفاعی منسجم‌تری برخوردار شده است. ذوب‌آهن در دو بازی قبلی فاصله زیادی با پرسپولیس و تراکتور نداشت و به نظرم شرایط تیم نسبت گذشته بهبود پیدا کرده است.

 

حاج‌رسولی‌ها در ارتباط با عملکرد هجومی ذوب‌آهن متذکر شد: ذوب‌آهن در بخش هجومی هنوز با شرایط آرمانی فاصله دارد و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام دهد.

 

وی گفت: امیدوارم ذوب‌آهن امسال بتواند به جایگاه واقعیش برگردد اما به این مسئله چندان خوشبینانه نگاه نمی‌کنم چون تیم با آن تیم رویایی گذشته فاصله دارد و یکی از دلایل این اتفاق فقدان بازیکن موثر و ستاره در ترکیب تیم است و به نظرم ذوب‌آهن اگر بتواند در میانه جدول قرار بگیرد، عملکرد خوبی داشته است.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری