استاندار همدان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ضمن تبریک این روز، گفت: مردم استان همدان همچون دیگر نقاط کشور عزیزمان یک حماسه بزرگ خلق کردند.
به گزارش آماج خبر از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: مردم همدان با حضوری پررنگ و خارج از چارچوب‌هایی که تصور می‌شد، یک حرکت بزرگ ایجاد کردند.
وی عنوان کرد: علیرغم تمام توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که دشمنان داشتند و تبلیغاتی که می‌کردند تا مردم را مایوس کنند، شما دیدید که ابتدای جمعیت راهپیمایی به میدان حضرت امام رسیده بود و انتهای آن هنوز در ابتدای مسیر بود. این حرکت به معنای تجدید میثاق با شهدا، با آرمان‌های امام و تجدید عهد با ولایت است.
وی گفت: این مردم ملتی هستند که همواره برای اعتقادات و ارزش‌های خود هزینه‌ می‌‌دهند و همواره در راستای حفظ آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، قدم دار هستند.
قاسمی فرزاد افزود: این فداکاری درس بزرگی است برای همه مسئولین که بایستی خدمتگزار خوبی برای مردم باشند. مسئولین بایست خدمتگزار صدیقی برای این مردم باشند.
علیرضا قاسمی فرزاد در آخر ضمن تقدیر از حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: انشاالله مردم فهیم همدان، با همین حضور، با همین شور و شعور، افرادی شایسته و صادق را در انتخابات یازدهم اسفند ماه، انتخاب و راهی خانه ملت کنند.
  • نویسنده : محمدجواد فرمان‌پور