معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: منابع مالی اجرای طرح راه آهن بوشهر به شیراز از محل تهاتر نفت اختصاص یافت و امید است این طرح وارد فاز جدیدی شود.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ سیدصولت مرتضوی صبح امروز سه‌شنبه ۲۹ شهریور در جریان سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سفر با هدف نظارت میدانی بر اجرای دستورات رئیس جمهور و بررسی روند اجرای مصوبات سفر اول صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: آنچه از محل منابع عمومی اجرای مصوبات سفر اول بوده بیش از ۱۲۰ درصد در سال گذشته تخصیص یافته و در سال ۱۴۰۱ نیز برخی اعتبارات تخصیص یافته است.

به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور، تامین منابع مالی اجرای طرح راه آهن بوشهر به شیراز نیز از محل تهاتر نفت اختصاص یافت و امید است طرح راه آهن وارد فاز جدیدی شود و در بازه زمانی تعریف شده به بهره برداری برسد.

مرتضوی بیان کرد: شرط رئیس جمهور این است که انجام سفر دوم مستلزم تحقق مصوبات سفر اول است و ما در این بازدیدهای میدانی مشکلات فراروی اجرای طرح‌ها را برطرف و منابع مالی لازم را تامین می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این سفر مشکلات اجرایی مصوبات و دستورات دور اول سفر رئیس جمهور به بوشهر بررسی و ضمن رفع موانع، منابع مالی آنها نیز تامین می‌شود.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی