معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت:برای محرومیت زدایی از مناطق استان همه تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در نشست با سرمایه‌گذاران شهرستان فریدن عنوان کرد: در چند سال اخیر برخی از مسئولان وعده‌هایی به مردم دادند و به آن‌ها عمل نکردند که در این دوره بر تغییر رویه و صداقت تاکید می‌شود.

با اشاره به اینکه مسئولان باید به سخنانی که می‌زنند عمل کنند و اینگونه اعتماد از بین رفته مردم و جامعه را باز گردانند، گفت: مسئولان اجرایی در شهرستان‌ها باید زیرکانه عمل کنند و موضوعات را به جد پیگیری کنند تا به سرانجام لازم برسد.

نقش با اشاره به مشکلات دهگاه فریدن تصریح کرد: مشکلات این دهگاه را در اسرع وقت پیگیری کنید تا به نتایج لازم برسد و ما نیز وعده می‌دهیم که در ماده ۳۲ کار را تسریع کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های مربوطه در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ باید به صورت ویژه عمل کنند، عنوان کرد: تاکید ما به این دلیل است که، برگشت این اعتبارات از شهرستان‌ها نشان دهنده ضعف بانک‌ها و مسئولان مربوطه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: زمین‌های صنعتی خلع ید شده را می‌توان با هماهنگی‌های لازم به بلوک‌های کوچک تقسیم کرد و برای تاسیس کارگاه‌های کوچک از آن‌ها استفاده شود.

نقش تصریح کرد: برای محرومیت زدایی از مناطق استان همه تلاش خود را خواهیم کرد و در ستاد تسهیل سنگ بنا را بر این قرار دادیم که رفع مشکلات و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم در اولویت قرار بگیرند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه برخی از پرونده‌های سرمایه گذاری در منطقه فریدن عرضه و مشکلات و رفع موانع در سر راه آن‌ها با پیگیری‌های معاون اقتصادی استاندار اصفهان برطرف شد.

 

 

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی