امام جمعه بوشهر باتأکید بر استقرار سامانه الکترونیکی در همه بخش‌های ثبت اسناد و املاک استان گفت: با تحقق این مهم ضمن تسریع در خدمات‌رسانی، سبب کاهش ضریب خطا و اشتباه می‌شود.

به گزارش اماج خبر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر روز یکشنبه در نشست با مسئولان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه در نظام اجتماعی ثبت اسناد از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: اجرا طرح کاداستر یکی از برنامه‌های موفق در ممیزی کردن اراضی است که استان بوشهر در این عرصه در بین استان‌ها برتر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر تسریع در صدور اراضی ملی، منابع طبیعی گفت: صدور اسناد نقش مهمی در جلوگیری از  تصاحب اراضی دارد که اجرا طرح کاداستر در این حوزه تعیین کننده است.

 

امام جمعه بوشهر رشد قیمت زمین را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های گوناگون، قیمت اراضی آن همواره در حال تغییر و رو به افزایش است.

 

وی به‌روز کردن سیستم الکترونیکی در سازمان ثبت اسناد و املاک را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: الکترونیکی شدن فعالیت‌ها ضریب خطا، اشتباه و تخلف را کاهش می‌دهد.

 

صفایی بوشهری، باتأکید بر استقرار سامانه الکترونیکی در همه بخش‌های ثبت اسناد و املاک استان گفت: با تحقق این مهم ضمن تسریع در خدمات‌رسانی، سبب کاهش ضریب خطا و اشتباه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از ایجاد شهر هوشمند بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در یک برنامه ۱۰ ساله خدمات در همه زمینه‌‌ها هوشمندسازی می‌شود.

  • نویسنده : ستایش آرخ