فرمانده انتظامی استان:پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و حضور ماموران در محل مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود ۵ سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است. تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل […]

فرمانده انتظامی استان:پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و حضور ماموران در محل مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود ۵ سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.

داماد سابق خانواده سپس نیمه های شب در اقدامی جنون آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق ۳۱ ساله، مادر همسر و خاله ۵۵ ساله و خواهر همسر ۳۵ ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

دیگر موضوع تاسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه ای ۶ ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده می باشد که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.

با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از ۴ ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن ها به دل داشته است.

  • نویسنده : ماهک شریفی
  • منبع خبر : ایسنا