مریم سبزه‌زاری نخبه قرآنی خوزستانی به عنوان یکی از اعضای تیم ایران در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام انتخاب شد. مریم سبزه‌زاری دانش‌آموز نخبه قرآنی خوزستانی در تیم جمهوری اسلامی ایران که متشکل از ۴ دانش‌آموز (۲ دانش‌آموز دختر و ۲ دانش‌آموز پسر) است، نماینده کشورمان در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی […]

مریم سبزه‌زاری نخبه قرآنی خوزستانی به عنوان یکی از اعضای تیم ایران در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام انتخاب شد.

مریم سبزه‌زاری دانش‌آموز نخبه قرآنی خوزستانی در تیم جمهوری اسلامی ایران که متشکل از ۴ دانش‌آموز (۲ دانش‌آموز دختر و ۲ دانش‌آموز پسر) است، نماینده کشورمان در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام خواهد بود و در این مسابقات در رشته قرائت شرکت می‌کند.

 

مریم سبزه‌ زاری ۱۵ ساله است و در پایه دهم رشته تجربی در مدرسه فرزانگان اهواز تحصیل می‌کند و دارای رتبه‌هایی همچون قهرمان قهرمانان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در رشته قرائت تحقیق، رتبه دوم رشته ترتیل در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور و … است.

 

گفتنی است مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام به صورت دوسالانه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، لذا ششمین دوره این مسابقات در سال ۹۸ برگزار شد و هفتمین دوره این مسابقات بخاطر شیوع ویروس کرونا با چندماه تاخیر و امسال برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : نرگس راستگو_خوزستان
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان