استاندار لرستان گفت شهرستان‌های سلسله و دلفان در گروه مناطق هدف طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان قرار بگیرد.

به گزارش آماج خبر؛فرهاد زیویار در مراسم افتتاحیه پروژه های محرومیت زدایی لرستان اظهار کرد:‌ اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در این استان توفیقی است که به‌یمن نظام جمهوری اسلامی ایران با هدایت عالمانه مقام معظم رهبری، همراهی دولت و نهادهای انقلابی محقق شد.
وی افزود: لرستان استانی با دارابودن پتانسیل‌های زیادی در حوزه انسانی، طبیعی و تاریخی است که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تا حدودی در این استان کمرنگ بوده است.
زیویار گفت: اقدامات خوبی در راستای رفع محرومیت زدایی از سوی بنیاد مستضعفان انجام شده است ،این اقدامات در حوزه های خدمات، معیشتی، اشتغال، آموزش، سلامت و زیرساختی بوده است.
زیویار با بیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان مرهون نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مناطق محروم لرستان و تلاش‌های مجدّانه رئیس بنیاد مستضعفان کشور است، گفت: تخصیص اعتبار و عملیات ساخت این طرح‌ها کمتر از دو هفته بعد از سفر پرویز فتاح به استان لرستان انجام شده است.
استاندار لرستان خواستار قرار‌گیری شهرستان‌های سلسله و دلفان در گروه مناطق هدف طرح محرومیت‌زدایی و حمایت ویژه بنیاد از طرح‌های بزرگ کشت و صنعت، دامپروری و انرژی در این استان شد.
لازم به ذکر است که ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در لرستان هزینه شده است.

  • نویسنده : محمد رضا ویسکرمی