به گزارش آماج خبر، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار را در دنیا به نمایش گذاشتند، گفت: امروز ملت ایران با حضور خود مانند راهپیمایی‌های سال‌های گذشته، حماسه‌ای باشکوه را خلق کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی اظهار کرد: ملت ایران امروز مانند سال ۵۷ به صحنه آمدند، روز ۲۲ بهمن هم روز عید قربان است، هم عید فطر و غدیر. روز عید قربان است چون هزاران شهید برای پیروزی و استمرار انقلاب تقدیم شده است.
وی افزود: همچنین امروز روز عید فطر است چون این ملت برای رسیدن به ۲۲ بهمن روزهای سختی را سپری کردند و فرزندان این ملت شکنجه شدند و زجر کشیدند تا به روز پیروزی انقلاب رسیدیم. امروز روز عید غدیر است چون کشور را به نام امام علی(ع) می‌شناسند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: امروز ملت ایران با حضور خود مانند راهپیمایی‌های سال‌های گذشته، حماسه‌ای باشکوه را خلق کردند و نشان دادند مانند نسلی که در سال ۵۷ برای پیروزی انقلاب وارد صحنه شد، امروز هم در راه آرمان‌ها و ارزش‌ها در مقابل نظام سلطه ثابت قدم ایستاده‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی گفت: امروز پرچم عدالت، پیشرفت، اخلاق و معنویت بر سر دست‌های ملت ایران و مردم لرستان قرار دارد و ملت ایران با حضور خود بار دیگر اقتدار را به نمایش گذاشتند.

  • نویسنده : محمد رضا ویسکرمی