مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: نامه‌های رسیده به ما از سفر رئیس جمهور تاکنون بیش از 45 هزار نامه بوده که 2500 نامه مربوط به دو روز اول و بقیه به تدریج از استانداری به این نهاد رسیده و در حال بررسی است.

به گزارش بورس خبر به نقل از فارس، محسن مسعودیان راد با اشاره به سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم گفت: همزمان با سفر دو روزه آیت الله رئیسی به استان قم، کمیته امداد استان، میز ارتباطات مردمی این نهاد را در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت مستقر کرد و با بیش از ۵۰ مددکار پاسخگوی ۲۵۰۰ مراجعه مستقیم مردمی به این مرکز بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه پس از سفر ریاست محترم جمهوری تا کنون بیش از ۹ هزار نامه از استانداری به این نهاد ارجاع شده است اضافه کرد: بررسی میدانی، تهیه گزارش و ثبت بیش از پنج هزار نامه در سامانه سامد به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم پس از احراز استحقاق بلافاصله تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند گفت: در صورت تأمین اعتبار تسهیلات وام و مساعدت بلاعوض به افرادی که درخواست مساعدت کرده اند پرداخت شد.

مسعودیان راد با تشریح اینکه از بین ۴۵ هزار نامه رسیده به کمیته امداد قم، ۲ هزار و ۵۰۰ نامه مربوط به دو روز سفر و بقیه به تدریج توسط استانداری به این نهاد ارسال شده است گفت: از بین این نامه ها ۳۶ هزار نامه مربوط به اقشار مختلف مردم است که این نهاد در تعامل با استانداری به آنها رسیدگی می کند.

 

  • نویسنده : رقیه کدخدازاده