معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اجرا طرح‌های پرورش آبزیان بر رفع موانع این فعالیت‌ها تأکید کرد و گفت: اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها تسریع می‌شود.

به گزارش اماج خبر، علی باستین ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در عرصه آبزیپروری استان یکی از ظرفیت‌های مهم این استان را پرورش آبزیان دانست و اظهار داشت: خلیج‌فارس در استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون از جمله پرورش آبزیان فراهم کرده است.

وی پرورش میگو در سواحل استان بوشهر را یادآور شد و افزود: استان بوشهر یکی از استان‌های موفق در عرصه پرورش میگو در کشور و به‌عنوان قطب پرورش میگو معرفی شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر پرورش ماهی در قفس در خلیج‌فارس را یکی دیگر از ظرفیت‌های این استان در امر تولید دانست و بیان کرد: اکنون طرح‌های پرورش ماهی در خلیج‌فارس در نقاط مختلف استان عملیاتی شده است که در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین اجر طرح پرورش ماهی در قفس در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها تسریع می‌شود.

باستین نقش بانک‌ها در امر سرمایه‌گذاری مهم دانست و گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط با سرمایه‌گذاران در سطح استان بوشهر همکاری کنند.

  • نویسنده : ستایش آرخ