به گزارش آماج خبر به نقل از مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: استان ایلام در برگزاری رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل برای نخستین بار رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

محمد سبحان حسنی ظهر روز سه شنبه در شورای پدافند غیرعامل استان با قدردانی از حضور پرشور مردم آگاه و بصیر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و پرصلابت خود در ۲۲ بهمن، امید دشمنان را به یاس مبدل و بار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند.

وی در ادامه گفت: حضور پرشور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن ماه، معادلات استکبار علیه ملت ایران را بر هم زد که در این راستا ما مسئولان و دست اندر کاران نیز نظام باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و بیشترین تلاش را برای خدمت رسانی آنان داشته باشیم.

معاون استاندار ایلام خواستار توجه جدی به بحث پدافند غیرعامل استان شد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای تمامی دستورالعمل‌ها و الزامات پدافند غیرعامل هستند.

حسنی با تاکید بر اجرای تمامی الزامات پدافند غیر عامل در استان گفت: اهمیت اجرای تمامی الزامات پدافند غیرعامل بسیار بالا است و اجرای الزامات پدافند غیرعامل از خسارت و آسیب‌های احتمالی در زمان وقوع حوادث می کاهد.

وی همچنین بر افزایش کلاس‌ها آموزشی و رزمایش پدافندهای غیرعامل در استان تاکید کرد و تصریح کرد:» عملکرد مجموعه پدافند غیرعامل استان در یکسال بسیار رضایت بخش است که این روند باید استمرار داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه پدافند غیرعامل استانداری ایلام، گفت: ایلام در برگزاری رزمایش ترکیبی برای نخستین بار رتبه برتر کشور را کسب کرد که در این راستا از مدیر و کارکنان این مجموعه و کارگروه‌ها قدردانی می‌شود.

  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : مهر