به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید موسی حسینی کاشانی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به تشکیل ستاد برنامه‌های نوروزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست‌های ابلاغی ستاد تسهیلات زایرین استانداری قم […]

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید موسی حسینی کاشانی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به تشکیل ستاد برنامه‌های نوروزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست‌های ابلاغی ستاد تسهیلات زایرین استانداری قم برنامه‌های متنوعی در نوروز امسال برنامه ریزی شده است.

او گفت:پایگاه اصلی برنامه ها‌ی نوروزی این اداره‌کل، تالار فرهنگ و هنر است که شامل نمایشگاهی با غرفه‌های عفاف و حجاب، کتاب، کودک و نوجوان، خوشنویسی و نقاشی، محصولات فرهنگی و هنری و شهدا می‌شود که از روز اول سال به مدت یک هفته برپا خواهد بود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اجرای سرود و تئاتر خیابانی در این پایگاه و در سطح شهر از دیگر برنامه‌های این اداره کل خواهد بود. همچنین برنامه اهدای کتاب در عوارضی توسط گروه‌های نوجوان مساجد نیز در دو روز اول عید انجام خواهد شد.

به گفته او تمامی مراکز فرهنگی هنری استان در نوروز فعال بوده و در خدمت مردم قم و زایرین خواهند بود. همچنین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز برنامه‌های متنوعی را در مساجد خواهند داشت.

حسینی کاشانی گفت: با توجه به ابلاغ شورای فرهنگ عمومی کشور برنامه‌های امسال با شعار ” قرن جدید، قرن امید ” برنامه ریزی شده و امیدواریم با توجه به فروکش کردن سرایت بیماری کرونا شروع سال جدید نشاط معنوی توام با حضور در اماکن زیارتی استان قم را برای همه مردم عزیز کشورمان به ارمغان آورد.

  • نویسنده : زهرابهشتی