فرماندار دشتی با بیان اینکه پروژه های راهسازی شهرستان شتاب می گیرند، گفت: درمانگاه تامین اجتماعی در سال جاری به بهره برداری می رسد و تجهیزات آن نیز تامین شده است.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ علی بحرانی با اشاره به سفر اخیر خود به تهران و برگزاری نشست با معاون وزیر نفت و راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تقدیر از همراهی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این سفر دستاوردهای خوبی شاهد بودیم که امیدواریم هر چه زودتر تحقق پیدا کند.

وی افزود: پروژه محور خورموج-لاور با مشارکت اعتبارات استانی، هلدینگ غدیر و راهداری کشور تامین و تکمیل می شود.

فرماندار دشتی ادامه داد: تعریض و روکش محور گزدراز–شیخیان و باغان–سرچشمه با مشارکت اعتبارات ملی و استانی تکمیل می شود.

بحرانی اضافه کرد: نیوجرسی و روشنایی میدان بصیرت تا سه راهی زایرعباسی از محل اعتبارات راهداری کشور انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه محور دولت آباد–زیارت در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته مقرر شد فرم های مربوط به کمیسیون ماده ۲۳ طی ۱۵ روز اخذ  و به سازمان برنامه ارسال شود.

فرماندار دشتی با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی در سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: تجهیزات مورد نیاز درمانگاه تامین شده و جذب نیروی انسانی نیز به صورت آزمون محلی و ویژه شهرستان برگزار می‌شود.

بحرانی با تاکید بر اینکه از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان در مجموعه نفت و گاز استفاده شود، گفت: در نشست با معاون وزیر نفت به این موضوع تاکید شد و مقرر گردید این مهم در جذب نیروی انسانی لحاظ شود و از این ظرفیت استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات اجتماعی مجموعه نفت با توجه به اینکه در محدوده پارس شمالی است باید در سطح شهرستان افزایش یابد.

فرماندار دشتی همچنین بر ضرورت مشارکت مجموعه نفت در طرح نخبه پروری در سطح شهرستان تاکید کرد.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی