به گزارش آماج خبر، رویداد رسانه‌ای راوی نخستین رویداد استعداد های برتر رسانه‌ای کشور برگزار می‌شود.

امور نوجوانان و دانش آموزی وزارت ورزش و جوانان، با همکاری راوی پیام، پایگاه خبری آماج خبر و پایگاه خبری سمن جوانان، نخستین رویداد رسانه‌ای راوی را برگزار می‌کنند.

 

 

میثم ویسی رئیس شورای سیاست‌گذاری رویداد راوی در گفتگو با روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: این رویداد برای اولین بار در سطح ملی با محوریت کشف استعدادهای درخشان خبری و رسانه ای کشور برگزار می شود.

 

وی افزود: این دوره از رویداد به همت امور نوجوانان و دانش آموزی وزارت ورزش و جوانان با همکاری رسانه راوی پیام، پایگاه خبری آماج خبر و پایگاه خبری سمن جوانان انجام می‌شود.

 

همچنین محمدرضا تنو دبیر برگزاری رویداد راوی تصریح کرد: علاقه مندان میتوانند برای شرکت در این رویداد در محور های یادداشت نویسی، با موضوعیت یک یادداشت خبری ۲۰۰ کلمه‌ای با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، محور گزارشگری خبر با موضوعیت یک گزارش خبری حداکثر یک دقیقه ای با موضوعات مختلف، محور تولید محتوای گرافیکی با موضوعیت پوستر و اینفوگرافیک در قالب‌ها و موضوعات مختلف خبری، محور پادکست و مولتی مدیا با موضوعیت پادکست حداکثر یک دقیقه ای و مولتی مدیا حداکثر ۲ دقیقه‌ ای تهیه نمایند.

 

شرکت کنندگان محترم میتوانند آثار خود را به آیدی @RaviAsar و یا ۰۹۹۲۰۴۶۸۵۶۵ را در پیام رسان های ایتا، بله، سروش، روبیکا بارگذاری کنند.

 

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۰مرداد۱۴۰۲ می‌باشد و از ۳ برگزیده هر محور در روز خبرنگار تجلیل به عمل می‌آید.

 

دبیر برگزاری رویداد راوی در پایان‌ گفت: امیدواریم که علاقه‌مندان با شرکت در این رویداد به ما در کشف استعدادهای های رسانه‌ای کشور و استفاده و به‌کارگیری این استعدادها کمک کنند.

 

  • نویسنده : سمیرا مرادیان