مسئول اردوی راهیان‌نور سپاه لرستان گفت: هزار لرستانی در تعطیلات نوروز به‌صورت خانوادگی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند.

مرتضی سپهوند ، اظهارداشت: هرساله همزمان با آغاز سال نو، جمع زیادی از خانواده‌ها با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور فرارسیدن بهار و سال جدید را آغاز می‌کنند که امسال از استان لرستان هزار نفر به صورت خانوادگی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند.

وی افزود: این خانواده‌ها اغلب با خودروهای شخصی به جنوب کشور سفر کردند و لحظه تحویل سال در مناطق عملیاتی جنوب بودند که این مهمترین اقدام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تجدید بیعتی دوباره به شهدا و آرمان‌های شهدا است.

مسئول اردوی راهیان‌نور سپاه لرستان تصریح کرد: در مجموع سال گذشته و سه روز اول فروردین امسال، هزار نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش هزار نفری را به همراه داشته است.

سپهوند خاطرنشان کرد: بعد از ایام ماه رمضان نیز برنامه‌ریزی شده که در اردیبهشت ماه، اردوی راهیان‌نور به حاج عمران انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان‌نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، گفت: استقبال نسل جوان برای حضور در این مناطق بسیار زیاد است و هرساله تعدادی از دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف راهی این سفر معنوی می‌شوند.

  • نویسنده : سما هرسینی
  • منبع خبر : سفیران افلاک