معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۳۴ هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در ۲۲ هزار کارگاه در استان بوشهر مشغول به کار هستند.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، محمدهادی رستمیان ضمن تبریک به جامعه زحمتکش کارگران به مناسبت روز جهانی کارگر، اظهار کرد:  بخش عظیمی از پیشرفت ها و ودستاوردهای صنعتی،اقتصادی  و خدماتی کشور مرهون کوشش و مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی کارگران است.

وی اضافه کرد: روز کاروکارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنان سختکوش، بردبار و پیشتازی است که در کارخانه ها، شرکت ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها، معادن، شهرداری ها و هر جای سرزمین مقدس ایران اسلامی، با کار خود به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر در ادامه کارگران را بازوی توانمند و موتور محرکه تولید و پویایی اقتصادی در کشور نام برد و تصریح کرد: جامعه کارگران پیام آور نشاط و سرزندگی به شمار می روند که با تلاش بی وقفه و با خلاقیت و نبوغ خود در عرصه کار و تولید، صفحات زرین بی شماری را به تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده اند.

رستمیان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان و با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادی، ابراز امیدواری نمود در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب با نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

 

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی