به گزارش آماج خبر به نقل از روابط عمومی آموزش پرورش استان همدان ،فرماندار همدان از آمادگی کامل دستگاه های شهرستان برای پذیرایی و استقبال مناسب از مسافران نوروزی خبر داد.

مسلم مخفی، در آیین افتتاح ستاد اسکان موقت فرهنگیان ناحیه۲ همدان، ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران و اعضای ستاد اسکان موقت فرهنگیان استان، از آمادگی کامل دستگاه های شهرستان همدان برای پذیرایی و استقبال مناسب از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مخفی افزود: شهرستان همدان در نوروز امسال مقصد گردشگران بسیاری خواهد بود که باید زمینه پذیرایی از این افراد به طور مطلوبی فراهم شود تا خاطره خوبی را برای گردشگران نوروزی در سفر به همدان رقم بزنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امکانات شهرستان برای پذیرش مسافران نوروزی فراهم شده و به صورت شبانه روزی خدمات رفاهی با بهترین کیفیت به گردشگران ارائه می‌شود.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: اخلاق و رفتار مسئولان در حوزه‌های مختلف، راهنمایان گردشگری و کسانی که با گردشگران سرو کار دارند باید به گونه‌ای باشد تا بهترین خاطره از پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در اذهان مسافران باقی بماند و هر یک از آنها سفیرانی برای دعوت سایرین برای حضور در همدان باشند.

  • نویسنده : محمد جواد فرمان پور
  • منبع خبر : روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان