قطعه موسیقی «ضد جنگ» با صدای سید محمدصادق آتشی توسط حوزه هنری یزد تولید و منتشر شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما‌ ‌؛ محمدصادق کوچک‌زاده هدف از تولید این آهنگ را بازگویی و نشان دادن تناقض‌های مردم سالارانه غرب در برخورد با انسان‌ها و اعتراض به تبعیض نژادی در جوامع غربی عنوان کرد.

وی افزود: این قطعه که با شعر، آهنگسازی و خوانندگی سید محمدصادق آتشی هنرمند جوان یزدی در حوزه هنری یزد تولید و منتشر شده، در واقع واکنشی به جنگ و درگیری‌های نظامی در مناطق شرقی اروپا و اوکراین است و به انتقاد از دوگانگی معیار‌های غرب در برخورد با انسان‌ها می‌پردازد و چهره واقعی غرب را به نمایش می‌گذارد.

سرپرست حوزه هنری یزد با اشاره به بازخورد‌های نژاد پرستانه رسانه‌های غربی و سردمداران آنان در رابطه با جنگ اوکراین اظهار کرد: این اثر هنری و موسیقایی، جنگ و خون‌ریزی در هر نقطه‌ای از جهان از جمله جنگ و جنایت در خاورمیانه به ویژه کشتار مردم مظلوم فلسطین و قتل عام زنان و کودکان بی دفاع یمنی که توسط رسانه‌های خبری غرب پنهان می‌ماند و منتشر نمی‌شود را محکوم می‌کند.

کوچک‌زاده با بیان اینکه تولید این اثر در چهار روز انجام شد، ادامه داد: این قطعه را هادی کولیوند تنظیم و سیدعلی میراللهی تدوین کرده است و سعی شده برای همه مخاطبان قابل فهم باشد.

  • نویسنده : یگانه میرجلیلی