به گزارش آماج خبر، فرماندار شهرکرد ضمن گرامی‌داشت دهه فجر، گفت: همزمان با دهمین روز دهه فجر، ۸۹ طرح در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آماج خبر، عبدالعلی ارژنگ روز جمعه در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شهرکرد، که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها با ۱۲ کاربری، ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال از ردیف‌های مختلف بودجه‌ای تامین و هزینه شده است.
وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها از سوی ۳۱ دستگاه اجرایی، زمینه اشتغال مستقیم ۶۴۷ نفر در شهرستان شهرکرد، فراهم شد.
ارژنگ تصریح کرد: راه‌اندازی و ارتقای ۱۲ سایت تلفن همراه، ساختمان پارک علم و فناوری، ساختمان شهرداری منطقه دو شهرکرد، ارتقای ظرفیت حمل و نقل عمومی شهرکرد، مسکن مددجویی، ساختمان اداری بنیاد نخبگان، مرکز ورزشی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گلخانه از مهم‌ترین این پروژه‌ها به‌شمار می‌رود.
وی یادآور شد: در این روز همچنین به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی ساخت ۲۳ طرح جدید در شهرستان شهرکرد آغاز شد.
فرماندار شهرکرد اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها با اشتغال‌زایی ۳۶۱ نفر، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
ارژنگ گفت: اجرای شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب، توسعه اورژانس بیمارستان آیت‌الله کاشانی، کتابخانه نابینایان رودکی شهرکرد و تعدادی پروژه مدیریت شهری، از مهم‌ترین طرح کلنگ‌زنی شهرستان شهرکرد در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

  • نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی