محمد پورهاشمی صبح پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم خبرهای خوبی از این سفر خواهند شنید و استاندار کرمانشاه پس از سفر این خبرها را اعلام خواهد کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، وی با تاکید بر بهره گیری حداکثری از سفر رئیس جمهور، تصریح کرد: سفرهای رئیس دولت سیزدهم بسیار ساده است و از اشرافی گری‌های گذشته کاملاً پرهیز می‌شود و تاکید رئیس جمهور بر حضور وزرا در میان مردم است و در برنامه ریزی و تدارکات به این سفر فقط به شکل فرصت نگاه کنیم و نباید متمرکز تشریفات شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به برجسته سازی ظرفیت‌های استان در این سفر، تاکید کرد: ورود و حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور در میان مردم و مناطق می‌تواند به آشنایی و درک بهتر مسائل و مشکلات بیانجامد و موجب تصمیم گیری های اساسی‌تری منتج شود.

در این جلسه بررسی آخرین تصمیمات و برنامه ریزی های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، چگونگی برپایی نمایشگاه ظرفیت‌ها و آثار برجسته فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان در این سفر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

  • نویسنده : محمد طاها شریفی