به گزارش آماج خبر، آیت الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه شهرستان همدان به مناسبت هفته ناجا ، پیام تبریکی را منتشر کرد.

شرح پیام تبریک آیت الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه شهرستان همدان به شرح ذیل می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ ۖ

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یاد آور تلاش غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در ایجاد امنیت و آسایش مردم، با شجاعت، دلاوری، و ایثار به مردم شریف ایران اسلامی خدمت می کنند و با حضور ایثار گرانه خود در پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب و برقراری نظم و آرامش در کشور نقش اساسی را ایفا می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره لاله های آسمانی این نهاد مقدس، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به محضر شریف فرماندهی معظم کل قوا، پرسنل غیور فراجا، که از جان و دل برای امنیت مردم و کشور تلاش می کنند، به ویژه کلیه سبزپوشان پرتلاش و خدوم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید آن داریم که حافظان نظم و امنیت کشور، با توکل به خداوند متعال و در سایه ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی و تأمین امنیت ملت شریف ایران موفق باشید.

  • نویسنده : محمد جواد فرمان پور