دبیر جشنواره فیلم منطقه‌ای سینمایی یاسوج_ دنا گفت: استان سوم تا ششم مهرماه میزبان شصت و هفتمین جشنواره فیلم یاسوج با حضور ۱۰ استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی و اطلاع رسانی”آماج خبر ؛امین درخشان روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این جشنواره در سفر رئیس سازمان سینمایی کشور به استان مصوب کردیم که در سه منطقه برگزار می شود که کهگیلویه و بویراحمد میزان شصت و هفتمین دوره این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار سینمایی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در چهار بخش داستانی، تجربی، پویانمایی و مستند هستند.

درخشان تصریح کرد:  ۳۶۷ فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۳۵ فیلم داستانی، ۱۰ مستند، ۴ فیلم تجربی و ۶ اثر در بخش پویانمایی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در بخش عکس نیز ۵۸۹ اثر به عنوان و تک عکس و ۷۲مجموعه عکس در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارند که ۳۱ اثر دز بخش تک عکس و ۶مجموعه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا از سوم تا ششم مهر ماه در یاسوج برگزار خواهد شد.

درخشان بیان کرد: این جشنواره با حضور ۱۰استان همدان، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

دبیر جشنواره فیلم منطقه‌ای سینمایی یاسوج_ دنا افزود: حضور هنرمندان حوزه فیلم و عکس در این جشنواره، به توسعه و معرفی استان با توجه به ظرفیت‌های عظیم در حوزه گردشکری کمک می‌کند.

درخشان زمان اختتامیه این جشنواره را ششم مهر اعلام کرد.

در پایان این نشست، از پوستر شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا رونمایی شد.

«خبرنگار: آهو پایدار»

  • نویسنده : آهو پایدار
  • منبع خبر : آماج خبر