وزیر امور اقتصادی و دارایی : بیش از ۸۰ درصد کالا‌های رسوبی در سازمان اموال تملیکی تعیین تکلیف شده اند.

به گزارش آماج خبر، سید احسان خاندوزی امروز در سفر به خوزستان گفت : وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه اقتصادی وظیفه اصلی خود را تسهیل گری برای کسب و کار‌ها و تولیدات می‌داند و به دنبال اقتصادی است که سهل‌تر کار ایجاد می‌کند و سهل‌تر تامین مالی می‌کند تا چرخه تجارت به حرکت در آید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در حوزه دارایی وزارت اقتصاد خود را امانتدار دارایی‌های ملت می‌داند تا با اطلاع و مشارکت مردم و پیش چشم آن‌ها نقش آفرینی کند.

خاندوزی عنوان کرد: شان اول وزارت اقتصاد و دارایی این است که نباید تسهیل چرخه تجارت برای ما انقدر کالای متروکه و رسوبی ایجاد کند. همچنین اگر کالایی نیاز بود مدتی نگهداری شود باید شان امانتداری به نحو احسن، با شفاف‌ترین روش و کم هزینه‌ترین شیوه انجام شود.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد کالا‌های رسوبی در سازمان اموال تملیکی تعیین تکلیف شده اند و باید این عدد به میزان حداکثری برسد. امیدواریم این حرکت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

خاندوزی ادامه داد: در تلاش هستیم تا امید‌های ناامید شده و اعتماد‌های کم رنگ شده را به ویژه در مناطقی از کشور که از باب عدالت باید بیشتر به حق آن‌ها رسیدگی می‌شد را بازگردانیم.

  • نویسنده : محمد خرم زاده