میثم ویسی، مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی به مناسبت آغاز سال نو پیام تبریک صادر کرد.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
فرا رسیدن سال نو و تغییر چهره طبیعت بهاری، نشان از تدوام حیات و سرزندگی در جهان دارد.
اینک وارد سالی جدید با انبوهی از تجربه های تلخ و شیرین شکست و موفقیت می‌شویم؛ امید است چهره سال جدید نیز مانند طبیعت دگرگون گردد و مایه پوست اندازی های مختلف اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و … گردد.
در سال ۱۴۰۱ که سال دانش بنیان نام گرفته بود، حرکت دانش بنیان ایران اسلامی بیش از هر سالی موجب موفقیت های اقتصادی بر پایه دانش ایرانی اسلامی گشت.
اکنون نیز که سال ۱۴۰۲ با شعار مهار تورم و رشد تولید کار خود را آغاز کرده، امید همگی ملت ایران، بر پوست اندازی بزرگ اقتصادی در حوزه مهار تورم و رشد تولید است تا باعث افزایش رونق زندگی مردم و گشایش سفره مردم و کاهش فاصله طبقاتی گردد.
امید است در سال جدید تمامی نهاد ها و دستگاه ها، با انگیزه بیشتر از قبل در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ برآیند و مسیر حرکت جامعه را هموار تر کنند.
در این میان امور نوجوانان و دانش آموزی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در این مجموعه به کمک تمامی زیر مجموعه های خود در تحقق شعار امسال گامی مثبت نهاده و در تربیت نوجوانان نخبه، در آینده ایران اسلامی سهمی نیکو داشته باشد.

  • نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی
  • منبع خبر : روابط عمومی امور نوجوانان و دانش آموزی