جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۶ تن محموله شکر خارج از شبکه توزیع به ارزش ۹ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "نجف آباد" خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم؛ سردار محمدرضا هاشمی‌فر در خصوص کشف ۳۶ تن شکر در نجف‌آباد اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر دپوی شکر در انباری در این شهرستان، اقدامات لازم جهت بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران این فرماندهی در معیت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل انبار اعزام که در بازرسی‌های به عمل آمده ۳۶ تن شکر دولتی کشف کردند که بدون مجوز قانونی دپو شده بود.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۹ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

وی از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار کالا و کسانی که اقدام به فعالیت غیرقانونی اقتصادی می‌کنند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی