رئیس آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز گفت: امسال بیش از ۹۶ مدرسه اصلاندوز توسط اپراتورهای مختلف به اینترنت رایگان متصل شدند.

قدرت مهرآوران در گفتگو با آماج خبر از اتصال بیش از ۹۶ مدرسه در شهرستان اصلاندوز به اینترنت رایگان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد از مدارس شهرستان توسط شرکت‌های ایرانسل، های وب و همراه اول به اینترنت متصل شدند.

وی این طرح را عامل رشد و توسعه فناوری اطلاعات در مدارس برشمرد و افزود: از این تعداد ۴۳ مدرسه از طریق «ایرانسل»، ۲۱ مدرسه از طریق «های وب» و ۳۲ مدرسه نیز از طریق «همراه اول» به اینترنت رایگان متصل شده اند و بقیه مدارس شهری که از طریق خط تلفن ثابت به اینترنت متصل بودند، تغییر سرویس دادند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز با اشاره به اجرای این طرح در مدارس روستایی و عشایری خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح نیاز مدارس عشایری و دانش آموزان و معلمان در بهره گیری آموزشی از اینترنت بود که با نصب این تجهیزات، دسترسی این مدارس به سامانه‌های مورد نیاز شامل سناد، سنجش نوآموزان، توزیع کتاب، همگام، کارتابل الکترونیکی و شبکه شاد فراهم شد.

مهرآوران با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین برای تأمین لوازم مورد نیاز دانش آموزان نیازمند، اظهار کرد: خیرین و مردم نوعدوست می‌توانند با تهیه تبلت و گوشی موبایل هوشمند زمینه تحصیل دانش آموزان نیازمند را فراهم کنند.

  • منبع خبر : مهر