به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ادامه بارش‌ها تا شامگاه پنجشنبه در استان خبر داد.

روح‌الله زاهدی اظهار کرد: در شب گذشته شاهد بارش برف در استان بودیم و انتظار داریم بارش‌ها تا شب ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان ۱.۶ میلی‌متر بارندگی داشتیم، تصریح کرد: بیشترین بارش‌برف طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان با ۱۳ میلی‌متر مربوط به تاریک‌دره در شهرستان نهاوند و در مراکز شهرستانی نیز بوده است.

زاهدی ادامه داد: میزان بارش‌ها در نیمه جنوبی استان بیشتر بوده و انتظار داریم تا پایان شب این آمار در نیمه شمالی نیز به اعداد قابل توجهی برسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از فردا تا اواسط هفته آینده آسمان استان ابری خواهد بود اما بارش‌های قابل توجهی نداریم.

زاهدی در رابطه با پدیده مه‌گرفتگی در استان، مطرح کرد: جمعه و شنبه، پدیده مه‌گرفتگی را در استان داریم بنابراین لازم است که رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر همدان از منفی ۵ تا ۲ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، گفت: شهرستان بهار با منفی ۷ درجه سلسیوس به عنوان سردترین و شهرستان ملایر با ۵ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند

  • نویسنده : هستی عابدی
  • منبع خبر : ایسنا