رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت: با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی توانستیم در سال اول مدیریت ۱۶ پله صعود کنیم و به دنبال تداوم و بهبود این جایگاه هستیم.

به گزارش آماج‌خبر به نقل از ایسنا، امیرحسین صمدانی، ضمن تقدیر از زحمات جامعه‌ بزرگ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیستم کشور بود، اما در دوره مدیریتی جدید و با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی توانستیم در سال اول ۱۶ پله صعود کنیم و امید داریم با حمایت مسئولان سال‌های آینده درخشان‌تر باشیم.

وی افزود: طبق ارزیابی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران، هیئت استان اصفهان در بین دیگر هیئت‌های بولینگ و بیلیارد کشور رتبه چهارم را کسب کرده است.

صمدانی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پیشرفت و توسعه‌ در رشته‌های زیر مجموعه تداوم خواهد یافت و نگاه فرهنگی در ورزش‌های زیر مجموعه بیش از پیش طنین‌انداز خواهد شد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان تقویت و تمرکز بر ورزشکاران اصفهانی را از رئوس اصلی برنامه‌های هیئت دانست و گفت: برای اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و ترویج ورزش در فضای سالم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تلاش خواهیم کرد.

 

  • نویسنده : سارا جباری