معاون اول رییس جمهور گفت: ارزاق مورد نیز مواکب برای تامین رفاه زوار اربعین به مرزهای تعیین شده ارسال خواهد شد.

 به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، محمد مخبر  در نشست ستاد اربعین در مرز مهران اظهار داشت: استاندار ایلام بصورت انقلابی و جهادی اقدامات خوبی در مدت کمی انجام دادند که قابل تقدیر است و تلاش داریم کارهای زیرساختی دیگر که ایشان آغاز کرده را تکمیل کنیم.

وی افزود: بحث تخصیص بودجه در استان ایلام به ویژه برای اربعین را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

معاون اول رییس جمهور از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همه اعضای ستاد اربعین، سپاه پاسداران دستگاه انتظامی امنیتی و مرزبانی که در برگزاری کنگره عظیم اربعین مشارکت کردند قدردانی و ابراز امیدواری کرد این روحیه همدلی در استان روز به روز تقویت شود.

مخبر یادآور شد: امروز در دولت انقلابی شاهد حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی در بین زوار هستیم که این مهم قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: ظرف ۴۸ ساعت آینده بنا بر درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ارزاق به مواکب ارسال و مواکب بیشتر تقویت می شوند.

معاون اول رییس جمهور همچنین گفت: در خصوص نیاز به کانکس های یخچالدار به استان ، این موضوع پیگیری و این کانکس ها ارسال خواهد شد، لیفتراک توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات به استان ارسال می شود، ضمن اینکه یک دستگاه یخ ساز هفت تنی به استان ارسال و روزانه ۸۰۰ قالب از همدان به استان ایلام ارسال می شود.

مخبر تاکید کرد: با هماهنگی انجام شده با وزیر بهداشت اقلام دارویی لازم به استان ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ هواپیمای آب پاش زودتر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، گفت: هر نیازمندی که استان در خصوص اربعین داشته باشد، تلاش می‌کنیم در اسرع وقت تامین شود.

معاون اول رییس جمهور یادآور شد: مدیریت زمان برای زائران بسیار مهم است و مردم در مهران توقف زیادی نداشته باشند.

  • نویسنده : زهرا شهبازی