به گزارش آماج خبر، محسن امیری خواه،دبیرکارگروه ارزیابی عملکرد پرورشی لرستان گفت: از عملکرد معاونت پرورشی۷ شهرستان و منطقه ارزیابی به عمل آمده است.

 

 

محسن امیری خواه در گفتگو با اماج خبر  با اشاره به انجام ارزیابی عملکرد از شهرستان پلدختر و مناطق بیرانوند، معمولان و ویسیان در روز سوم فرآیند ارزیابی معاونت پرورشی گفت: با احتساب ۳ اداره ای که در روزهای پیشین ارزیابی آنها انجام شده است تاکنون ۷ اداره مستندات خود را جهت ارزیابی به کارگروه ارزیابی معاونت پرورشی استان ارائه کرده اند.

دبیرکارگروه ارزیابی معاونت پرورشی با اشاره به انجام ارزیابی از عملکرد ۳ اداره و ۳ تشکل دانش آموزی حوزه پرورشی استان افزود: در این ارزیابی ها از مجموع ۶۴ شاخص از بخش های اشاره شده با حضور مسئولین ادارات فرهنگی هنری ، امورتربیتی و مشاوره و قرآن،عترت و نماز استان و همکاران معاونت پرورشی شهرستان ها و مناطق در فضایی کارشناسی و فنی ارزیابی صورت می گیرد.

مدیر سازمان دانش آموزی با اشاره به موفقیت معاونت پرورشی و فرهنگی استان در سال تحصیلی جاری گفت : معاونت پرورشی و فرهنگی استان در سال جاری در ارزیابی های وزارتی در بین ۳ استان برتر کشور قرار گرفت و این حاصل زحمات جهادی همکاران در شهرستان ها و مناطق و به ویژه مدارس استان است. لذا هدف اصلی ما از این فرایند تقدیر از زحمات همکاران و سپس پیدا کردن نقاط ضعف و قوت هر شهرستان و منطقه و همفکری کردن جهت توسعه فعالیت های آن است.

امیری خواه با اشاره به اینکه این نوع ارزیابی برای نخستین بار است که در استان لرستان صورت می پذیرد گفت : این فرایند کار جدیدی است که در استان لرستان صورت پذیرفته و ما در همین ابتدای کار اثرات مثبت آن را مشاهده می کنیم و این اتفاق می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد. ادارات حوزه معاونت پرورشی و تشکل های دانش آموزی مسائل مختلفی دارند که باید همه آنها را با یکدیگر بررسی کرد و با هم افزایی همه ی این بخش هاست که می توان به برنامه های راهبردی همه جانبه دست یافت.

  • نویسنده : سما هرسینی