استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعدادی سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در استان اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت:در همین راستا می‌طلبد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان شناسایی شود.

به گزارش آماج خبر، روز شنبه، روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری، در جلسه هماهنگی ادارات تابعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته گذشته، اظهار کرد: در این دیدار تاکید ویژه‌ای بر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور صورت گرفت که با نامه‌نگاری نمی‌توان انتظار داشت مسائل پیگیری شود، باید پیگیری از وزارتخانه برای تخصیص اعتبار و حل مشکلات مستمر باشد.

وی افزود: درصد بالایی از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان ، ملی است و باید تخصیص آن از وزارتخانه پیگیری شود. همچنین در دیدار با تعدادی از روسای بانک‌ها بر تامین اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تاکید شد که این کار نیازمند پیگیری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص وضعیت فرودگاه شهرکرد و افزایش پروازهای این فرودگاه، تصریح کرد: درصدد هستیم در گام اول پرواز مشهد به لیست پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد افزوده شود؛ سپس پرواز چابهار و عسلویه در گام بعدی مورد پیگیری قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه جمعیت روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری بالا است، خاطرنشان کرد: باید بحث بیمه و اشتغال پایدار این قشر مورد توجه قرارگیرد.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از تسهیلات اختصاص یافته به استان جذب شده است، اظهار داشت: با این وجود باید درخواست افزایش تسهیلات به وزارتخانه ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: زمین مورد نیاز برای احداث پروژه‌های عمرانی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برآورد و مشکل تامین آن حل شود تا بتوان کار احداث را به‌ سرعت آغاز کرد.همچنین نیاز به تجهیزات نیز برآورد شود تا در جلسه با وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی مطرح شود.

  • نویسنده : سید سینا بنی هاشی
  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری