مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: ۴۰۸ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است که برای بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است.

مهدی صفوی به مناسبت ایام الله دهه فجر با اشاره افزایش سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۲۱ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی که تا کنون ۹۷۵ قرارداد با سرمایه گذاران در آن‌ها منعقد شده است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد، ۴۰۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار ۱۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و ۶ هزار و ۱۰۹ شغل ایجاد کرده است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۸۶ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر واگذار شده و ۹۲۱ هکتار زمین آن نیز آماده واگذاری است، عنوان کرد: ۵۶۵ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی این استان در دست ساخت است.

 

وی گفت: با اهتمام و پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی از بدو تاسیس تا کنون، در اکثر شهرستان‌های استان بوشهر شاهد ساخت شهرک و ناحیه صنعتی هستیم که زمینه ساز پیشرفت و اشتغال استان را فراهم نموده‌اند.

 

وی بیان کرد: امسال تعداد ۱۹ واحد راکد با پشتیبانی و پیگیری مستمر شرکت شهرک‌ها و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته‌اند که زمینه اشتغال هزار و ۹۱ نفر را فراهم کرده‌اند و در سال گذشته نیز تعداد ۳۰ واحد صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های شرکت شهرک‌ها به چرخه تولید برگشتند.

 

  • نویسنده : معصومه مذکوری