فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال ایران امروز با دیدار تیم‌های گیتی‌پسند در مقابل سفیرگفتمان تهران از ساعت ۱۷ در اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز آغاز می‌شود و بازی افتتاحیه فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سفیرگفتمان تهران از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهند کرد.

گیتی‌پسند فصل گذشته با اقتدار و شایستگی لیگ‌برتر فوتسال ایران را فتح کرد و چهارمین قهرمانی‌اش را به کارنامه پرافتخار خود در فوتسال ایران اضافه کرد. دستاوردی که دو هفته زودتر از پایان لیگ به‌دست آمد تا حسرت نزدیک به پنج‌ساله آن‌ها از سیاهی به سفیدی برسد.

گیتی‌پسند گرچه به‌دلیل تصمیمات عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا و لغو جام باشگاه‌های فوتسال آسیا فرصت حضور برای چهارمین‌بار در تورنمنت قاره‌کهن را از دست داد اما زودتر از سایر تیم‌ها برای فصل جدید لیگ‌برتر آماده شد.

تمدید قرارداد ستاره‌های گیتی‌پسند و جذب چند مهره تاثیرگذار جدید، هدف گیتی‌زن‌ها از دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ‌برتر را بیش از پیش نمایان کرد و شاگردان محمد کشاورز امروز برای تحقق آن پا به مستطیل‌کوچک فوتسال خواهند گذاشت.

لازم به ذکر است قرار بود لیگ‌برتر فوتسال را دربی اصفهان افتتاح کند اما با فروش امتیاز تیم سپاهان، سهمیه این تیم را سفیرگفتمان که فصل گذشته از لیگ دسته‌اول فوتسال به لیگ دسته‌دوم سقوط کرده بود به مبلغ فقط یک میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان خرید.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری