امیدهای آینده‌دار تیم آناصنعت پاسارگاد قم در پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران جایگاه دوم را در اختیار گرفتند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران در گروه دوم به میزبانی رشت برگزار شد و تیم امید آناصنعت پاسارگاد قم با هدایت سیدعلی‌اصغر احمدی و سرپرستی ابراهیم جوکار و ترکیبی از نخبه‌های آینده‌‌دار فوتسال ایران به میدان رفت و در جایگاه دوم جدول ایستاد.

این تیم که در پی تغییر و تحولات اخیر فوتسال قم، به تازگی از فردوس به آناصنعت پاسارگاد تغییر نام داده در نخستین بازی خود از سد فولاد زرند ایرانیان گذشت، سپس گیتی‌پسند را با تساوی یک بر یک متوقف کرد و در ادامه روند نتایج موفق خود تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر یعنی مس سونگون را شکست داد.

اما دو بازی بعدی تیم امیدهای آناصنعت پاسارگاد قم برابر تیم‌های شهرداری رشت و استعدادهای درخشان مشهد با شکست همراه بود و بدین‌ترتیب در پایان ۵ مسابقه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر در رشت، تیم گیتی‌پسند با ۱۱ امتیاز در صدر ایستاد و تیم آناصنعت پاسارگاد قم با دو برد، یک تساوی و دو باخت، ۸ گل زده، ۷ گل خورده، تفاضل گل مثبت یک و ۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

در این گروه تیم‌های شهرداری رشت با ۷ امتیاز و تفاضل گل صفر، مس سونگون ورزقان با ۷ امتیاز و تفاضل گل منفی یک، فولاد زرند ایرانیان با ۶ امتیاز و استعدادهای درخشان مشهد با ۴ امتیاز رتبه‌های بعد را در اختیار دارند و دیدارهای دور برگشت از ۷ مهر ماه به میزبانی آناصنعت پاسارگاد در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

  • نویسنده : زینب پیری