فرماندار تنگستان گفت: پس از سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر تاکنون، بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف وارد این شهرستان شده است.

به گزارش آماج خبر، احمد لطفی در نشست شورای اداری شهرستان اظهارداشت:سالروز تشکیل سپاه به‌عنوان یک نهاد انقلابی و الهی را گرامی داشته و از اقدامات ارزشمند سپاه از ابتدای انقلاب تا کنون تقدیر می‌کنیم، شکی نیست که سپاه در همه حوزه‌ها سرآمد همه فعالیت‌های کشور است و ما فعالیت‌های ارزشمند سپاه را در شهرستان پشتیبانی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: به مدیران توصیه میکنم از ظرفیت معنوی فردی ماه مبارک رمضان استفاده کرده و در مساجد و حسینیه‌ها برای شرکت در مراسمات این ماه حضور یابند.

لطفی خاطر نشان کرد: از دستگاه‌هایی که در اجرای برنامه‌های مختلف کمیته تسهیلات سفر در نوروز امسال تلاش داشتند، تقدیر می‌شود.

رئیس شورای اداری تنگستان بیان کرد: امسال کار این کمیته سنگین بود، چون دو سال بابت کرونا برخی از زیرساخت‌ها و زمینه‌های گردشگری از بین رفته بود. از شهرستان‌هایی بودیم که حجم مسافرین زیادی وارد آن شد و با یک رضایت نسبی و بدون مشکل خاصی، استقبال از مسافران انجام شد.

این مقام عالی دولت در تنگستان تاکید کرد: از فرصت آمد و رفت مسافران باید استفاده شود و چنان عمل کرد که با توجه به جغرافیای برجسته تنگستان، این آمد و رفت‌ها در طول سال نیز ادامه داشته باشد، تا به اقتصاد شهرستان کمک شده و فرهنگ غنی تنگستان نیز معرفی شود.

فرماندار تنگستان یاد آورشد: بحث احداث مسکن هم «ملی» و هم «محرومین» در تنگستان به صورت جد دنبال می‌شود و رفته رفته مشکلات این حوزه مرتفع می‌شود.

لطفی خاطر نشان کرد: زمینه استفاده از وام ۲۰۰ میلیون تومانی مقام‌سازی مسکن برای استفاده مردم فراهم شده و فرصت خیلی خوبی است تا شرایطی فراهم کنیم که همه مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: موضوع واشماری نخیلات اهرم باید سریع‌تر انجام شود تا عدالت در توزیع آب اتفاق بیفتد | مدیران حوزه آب و کشاورزی باید با کمک خود مردم و شورای شهر ورود کرده تا این واشماری سریع‌تر اجرا شده و از فروش اب توسط عده‌ای جلوگیری شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در حوزه آب، یک سری اقدانات برای درازمدت لازم است، اما در حال حاضر باید با شروع فصل گرما اقدامات کوتاه‌مدت و آنی را در نظر داشته باشیم.

لطفی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها موظف به اطلاع رسانی و رسانه‌ای کردن خدمات خود به صورت ماهانه هستند، تصریح کرد: مدیران یک رابط خبری تعیین کرده و ماهانه فعالیت‌های خود را به فرمانداری تنگستان اعلام کنند.

وی بیان کرد: بر خلاف اینکه گفته می‌شود بودجه و اعتبارات لازم نرسیده درحالی که پس از سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر تاکنون، بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف وارد این شهرستان شده است.

رئیس شورای اداری تنگستان یاد آورشد: پروژه‌هایی که اعتبارات و منابع مالی آن تخصیص داده شده، هر چه سریع‌تر و با هماهنگی با فرمانداری و دستگاه اجرایی استان آغاز شود.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی