نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: سفر آقای مخبر فتح بابی بود برای اینکه دیگر مسئولان هم مانند وی در استان حضور پیدا کنند.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایران آنلاین، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از دوبار حضور معاون اول رئیس جمهور در مناطق مرزی استان ایلام در کمتر از دوهفته، سفر وی را اقدامی جهادی توصیف کرد و گفت: آقای مخبر در سفر به مهران و بازدید میدانی خود از پایانه مرزی در خصوص برخی از نیازهای استان از جمله بحث مایحتاج ضروری، تسهیل خدمت رسانی به زوار عزیز در مرزها، حوزه های سردخانه ای و کانکس های یخی دستوراتی دادند که جزو نیازهای ضروری بود.

نماینده ایلام گفت: از دیگر اقدامات قابل توجه معاون اول رئیس جمهور، صدور دستورات لازم برای ارائه تسهیلات لازم در مرزها به زائران و هماهنگی و گفتگو با نخست وزیر عراق جهت حل مشکلات زائران بود.

بسطامی خاطرنشان کرد: بنده در سفر اخیر آقای مخبر به مهران  همراه وی بودم و شخصا شاهد بودم که وی چگونه مسئولین را برای پذیرایی از زوار امام حسین (ع) تشویق می کردند و هر جایی که لازم بود نیز خودشان ورود داشتند وتصمیات مقتضی را اتخاذ می‌کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام حضور معاون اول رئیس جمهور در پایانه های مرزی و بازدید میدانی و صدور دستورات لازم در میدان را باعث تسهیل در خدمت رسانی به زائرین توصیف کرد و گفت: اگرچه ازدحام جمعیت بسیار زیاد است، اما در مرز مهران، چذابه و سایر مرزهای مواصلاتی اقدامات خوبی توسط دولت صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور معاون اول رئیس جمهور در ایلام خاطرنشان کرد: سفر معاون اول رئیس جمهور فتح بابی بود برای اینکه دیگر مسئولان هم مانند وی با حضور در استان از نزدیک موضوعات را بررسی و پیگیری کنند.

  • نویسنده : زهرا شهبازی