موکب بانوان فاطمی وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران همزمان با شب اربعین ۱۴۴۴ هجری قمری به فعالیت خود در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا پایان داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، موکب بانوان فاطمی و گروه‌‌های وابسته به آن از جمله «سفیران رضوان» شب گذشته همزمان با شب اربعین ۱۴۴۴ هجری قمری به فعالیت خود در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا پایان داد.

 

۱۴٠ مبلغ و زبان‌دان از ۱۲ ماه صفر به مدت هشت روز زیر نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و در قالب موکب بانوان فاطمی در محل عمود ۱۲۲۲ به ارائه خدمت‌ به زائران اربعین پرداختند.

 

مهم‌ترین محورهای خدمت‌رسانی این موکب به زائران حسینی شامل «رسانه»، «پزشکی و درمانی»، «فرهنگی»، «کودک»، «مشاوره»، «تبلیغی»، « فضای مجازی»، «رفاهی» و «پشتیبانی» بود.

 

دست اندرکاران برپایی موکب بانوان فاطمی در آخرین ساعات فعالیت خود در عراق، ضمن دعوت از برخی صاحبان موکب‌های عراقی از جمله آن دسته از عراقی‌هایی که در مسیر برپایی این موکب یاری رسانی کرده‌اند با اعطا هدیه و خواندن اشعار دسته جمعی عربی از تلاش آنان قدردانی کردند.

 

صاحبان موکب‌های عراقی نیز در پاسخ بیان کردند خدمت در راه امام حسین(ع) و زائران امام حسین(ع) شرف و عزتی بی‌نهایت ارزشمند برای ما محسوب می‌شود. از ایرانی‌ها می‌خواهیم با جمعیت بیشتری در ایام اربعین به عراق بیایند که ما با همه توان آماده خدمتگزاری به زائران اباعبدالله(ع) هستیم.

  • نویسنده : سمیرا مرادیان