بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم انتظارت کادر فنی را برآورده کنیم و ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس، محمد قریشی، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در اصفهان در خصوص شرایط این روزهای ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به شرایطی که تیم ما در نیم‌فصل دوم فصل پیش داشت، مدیریت و کادر‌ فنی سعی کردند اسکلت تیم را حفظ کنند و به خوبی این کار را انجام دادند.

وی افزود: چند مهره خوب نیز اضافه شده است، هدف ما این است که رتبه‌ای بهتر از فصل گذشته کسب کنیم؛ تاکید تارتار هم روی این موضوع بوده است، باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم انتظارت کادر فنی را برآورده کنیم و ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

قریشی در خصوص ادامه حضورش در جمع سبزپوشان دیار زاینده‌رود خاطرنشان کرد: فصل گذشته زیر نظر مهدی تارتار پیشرفت خیلی خوبی داشتم و از شرایط خودم راضی بودم، از کادرفنی هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد داشتند و پیشنهاد تمدید قرارداد دادند تا حضورم در ذوب‌آهن ادامه‌دار باشد.

مدافع گاندو‌ها باشگاهش را از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ایران برشمرد و گفت: ذوب‌آهن باشگاهی است که می‌شود در آن پیشرفت کرد، خصوصا برای جوانان فرصت ایده‌آلی برای درخشش وجود دارد، امیدوارم با درایت مدیران وضعیت باشگاه از قبل هم بهتر شود و بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌ خود در لیگ برتر ایران برگردانیم.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری