به گزارش آماج خبر، فرماندار شهرستان گناوه گفت: همه دستگاه‌های خدماتی نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای میزبانی شایسته از مسافران در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز اقدام کنند.

محمدتقی صفری چهارشنبه ۳ اسفند در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گناوه اظهار کرد: مدیران شهرستان از توان مدیران‌کل استفاده کنند تا در سطح شهرستان تحرک جدی از دستگاه‌های متولی شاهد باشیم و کاستی‌ها و کمبودها نیز با همکاری مدیران استانی برطرف شود.

 

وی ادامه داد: مسئولان کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر نیز زیر مجموعه خود را فعال کنند و نیازمندی‌ها را مکاتبه و هر ۱۰ روز یک‌بار گزارش اقدامات خود را در جلسه ستاد سفر ارائه کنند.

 

فرماندار گناوه به بیان شرح وظایف مسئولان مربوط پرداخت و گفت: در بحث ترافیک فرمانده انتظامی و پلیس راهور تدابیر لازم را بیندیشند و راهکارها و پیشنهادهای خود را در موضوع ترافیک و مسدود کردن مسیرها و محل پارکینگ‌ها در شورای ترافیک مطرح و مصوب کنند تا در سطح شهر شاهد ترافیک و راه‌بندان نباشیم.

 

وی عنوان کرد: سالن‌ها و فضاهای بزرگ سرپوشیده از سوی متولیان مربوط مهیا شود تا در شرایط آب و هوایی اضطراری و احتمالی مورد اسکان قرار گیرند و همچنین آب ذخیره و محل استقرار مخزن ذخیره آب در ساحل آماده شود تا آب مورد نیاز مسافران تامین شود.

 

صفری تاکید کرد: هیچ گونه خاموشی در سطح شهر نباید داشته باشیم و اداره برق مکاتبات لازم را با استان برای روشنایی صدرصدی انجام دهد و شهرداری نیز نسبت به روشنایی محدوده اختیارات خود اقدام کند.

 

وی گفت: در موضوع نظارت بر مسائل بهداشتی نیز شبکه بهداشت و درمان از تمام توان خود برای نظارت و بازرسی‌ها استفاده کرده و در حوزه بازار و نظارت بر قیمت‌ها هم ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی باید دقیق و مستمر بر بازار و قیمت‌ها نظارت میدانی داشته باشند.

  • نویسنده : سحرقائدی