نوحی گفت: اگر در اثر سیلاب سیم‌های فشار ضعیف به زمین نزدیک شد مردم مراقب باشند که به آن برخورد نکنند.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی صنعت برق استان اصفهان درباره تصمیمات ستاد مدیریت بحران استان اصفهان برای روز‌های آخر هفته گفت: اکیپ‌های تعمیرات و اضطرار در مناطق سیلابی مستقر خواهند شد تا در صورت به وجود آمدن خسارات احتمالی به سرعت اقدام به تعمیرات کرده و قطعی در شبکه برق نداشته باشیم.

او افزود: گفتنی است اگر در اثر سیلاب و فشار باد سیم‌های فشار ضعیف خم و به زمین نزدیک شد مردم باید بدانند این سیم‌ها همچنان برق داشته و مراقب باشند که به آن برخورد نکنند.

نوحی بیان کرد: در صورت مشاهده حوادث مردم می‌توانند با شماره تماس ۱۲۱ تماس برقرار کرده و موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان اظهار کرد: در روز چهارم مردادماه اوج مصرف روز در ساعت ۱۱:۰۳ بوده است که ۴،۱۸۳ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۵،۰۸۹ مگاوات مصرف و ۹۰۶ مگاوات از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

او افزود: اوج مصرف شب در این تاریخ نیز ساعت ۲۱:۲۰ بوده است که ۳،۹۴۶ مگاوات برق تولید، ۴،۸۸۴ مگاوات مصرف و ۹۳۸ مگاوات انرژی از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: در ساعت اوج مصرف شب گذشته، مصرف بدون صنایع استان ۳،۹۱۸ مگاوات بوده و صنایع ۹۶۶ مگاوات برق مصرف کرده‌اند.

نوحی تصریح کرد: همه واحد‌های نیروگاه کارون ۴ به دلیل محدودیت منابع آبی از مدار خارج شده است.

 

 

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی